Slut för idag

Då har man jobbat denna helgen också. Många helger i rad nu, men så får det vara just nu. Är äntligen dags att sova i alla fall. Min lilla gos sover redan sött här bredvid. Och båda hundarna vid mina ben. 



Fyndade en liten barnvagn idag också efter jobbet. En lätt och smidig sulky. Bättre med en sån om man ska iväg på ärenden än att släpa med hela stora vagnen. Speciellt om det bara är Evan som följer med och inte Elina. Lite rolig färg, haha!!



Denna veckan har annars bara bestått av inskolning. Och i fredags kunde jag ju till och med lämna honom lite själv. Så i morgon och resten av veckan som kommer så fortsätter vi inskolningen med att lämna några timmar varje dag själv. 


Måste boka möte med min chef också om mina arbetstider. Känns lite jobbigt faktiskt. 

Nu säger jag god natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0