What a day😅

Morgonen började med liten febrig kille. Förmodligen frĂ„n sprutorna han fick igĂ„r nĂ€r vi var pĂ„ BVC. SĂ„ bĂ„de han och Elina fick vara hemma idag. Lite typiskt dĂ„ jag hade inbokad nageltid klockan 11. Men det var bara att kickstarta dagen med gröt och sen ta med barnen och hoppas pĂ„ det bĂ€sta att kanske Evan skulle somna och Elina hĂ„lla sig lugn om hon fick en kexchoklad och om hon fick titta pĂ„ sin "stora" (ipaden). Nepp sĂ„ lugnt och skönt fick vi det inte.Evan rev ner en tavla,  rev i alla saker, skrek och var allmĂ€nt klĂ€ngig. Men febern var borta i alla fall. Elina tjatade om allt och ville INTE sitta snĂ€llt och titta pĂ„ iPaden. Hon gjorde massa som hon inte fick och röjde runt hon med. SUCK!! Stackars Monica!❀ I detta lĂ€get skĂ€mdes jag faktiskt. Vilka olydiga barn jag har. Men barn Ă€rju barn och jag antar att jag inte Ă€r den första som kĂ€nner sĂ„ hĂ€r. Monica var lugn i alla fall. Eller hon verkade lugnt Ă„tminstone och försökte skoja med Elina som satte sig pĂ„ tvĂ€ren mot mig. TACK underbara Monica för att du stod ut idag. Och för mina fantastiskt vackra, blĂ„ nya naglar! SĂ„ hĂ€rlig fĂ€rg!







MĂ„ste ha varit lite anstrĂ€ngande för barnen att leva rövare dĂ„ bĂ„da tokslocknade i bilen pĂ„ vĂ€gen hem. 



VĂ€l hemma sĂ„ fick jag en rolig grej i brevlĂ„dan, nĂ€mligen min almanacka som jag bestĂ€llt. Jippi!! Äntligen kan jag skriva ner allt. Jag har ju en app i telefonen ocksĂ„ men jag gillar pappersvarianten dĂ€r man kan fĂ„ en tydlig överblick. 


Den vart sĂ„ fin!!😍 och sjĂ€lvklart grönt tema eftersom jag numer Ă€r en Forever business owner! 🍀 

Provade Ă€ven min fina nya lykta som Monica köpt i Spanien. SĂ„ himla mysig och fin. Och med Forevers eteriska olja som doftar eukalyptus sĂ„ kĂ€ndes vĂ„r lilla toa vĂ€ldigt frĂ€sch och spa:ig. â˜ș 

Nu har jag lagt mig i ett varmt bad för mig sjĂ€lv och försöker kurera mig. Är ju fortfarande förkyld. TrĂ€ningen Ă€r dĂ€rav utebliven denna veckan. Även det typiskt nĂ€r man vĂ€l kommit igĂ„ng igen och börjat hitta lite flyt. Men jag erkĂ€nner, Ă€r vĂ€ldigt skönt att bara slappa ocksĂ„.😝 Titta pĂ„ barnprogram med barnen och gosa med hundarna och smĂ„djuren. 



Haha just det!! Glömde ju berĂ€tta att Harry fastnade i pĂ„slakanet i morse. Och jag höll pĂ„ att skratta ihjĂ€l mig sĂ„ roligt det sĂ„g ut. Lilla limpan!đŸ˜â€ïž 



Nu ska jag slappa vidare. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0