Dagens agenda

Idag har varit en sån dag när man känner sig så trött hela dagen. Orkade knappt komma upp ur sängen i morse när klockan ringde. Och det känns i kroppen efter två dagars ridning när man inte är van än. Men upp tog vi oss även om det var en hel del gnäll från Elina.

Sen möts man av en lusskylt på dagis. Fy för dessa små kryp. Hoppas vi slipper de små kräken.😝😝😝

Efter lämning så åkte vi vidare ut till stallet för att visa Robin Jacsons vägg. Och sen vidare igen till Emma och lille Aston för en playdate. Fullt ös på grabbarna grus!😍Harry måttligt glad och ville helst ligga i mitt knä hela tiden.

Blev även en sväng om hem till mamma och fikade lite. Två koppar kaffe satt fint innan hämtning av Elina.

Blev önskemiddag idag som Elina bestämt, korv och spagetti. Enkelt, smidigt, snabbt och gott!! Jag älskar ju korv så jag klagar inte.

Sen på kvällen så har faktiskt Emma kommit hit en sväng för att gå hundpromenad tillsammans och så vi kunde byta bil inför imorgon då vi ska köra iväg hennes häst på fortsatt inridning.

Ska bli riktigt skönt att sova nu. Tittade på mina fiskar en stund innan jag gick upp. Så fina så, men jag måste ta tag i akvariet. Börjar bli så skitigt. Sen skulle jag vilja ha fler växter också.

God natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0