Mycket har hänt! Och idag är det bästa Elinas födelsedag!!!😍

I helgen som var så jobbade jaghela långa dagarna. Lördagkvällen sen spenderades på maskerad hos Tobbe och Hanna ute på Ekerö där vi fick åka "russebuss" och dansa och ha roligt! Deras fester är helt fantastiska och jämt så roliga och påhittiga. Jag var inte så roligt utklädd eftersom jag åkte direkt från jobbet och inte hann fixa mig så mycket så jag var "bara" Melania Trump, Donalds fru.. Christer var ju självklart Donald. Hahaha är det tema Idioter och hjältar så är det. Och ni kan ju gissa vilken av kategorierna vi syftade på med att vara detta par. 😝

Alldeles för tight klänning men vad gör det om hundra år 😂😂😂

Måndag och tisdag har varit lugna. Elina har varit på dagis och jag och Evan har fixat lite inför idag onsdag. Elina fyller ju nämligen hela 4 år idag!!😱 Stora tjejen!

Hade gjort en "paketbana" där hon fick följa ett snöre genom hela huset för att hitta alla paket i morse. Och sista paketet var en riktigt stor överraskning. Nämligen en dvärghamster!!! 😃 En jätte lycklig Elina åkte till dagis idag för att kunna berätta för kompisarna om sin nya lille vän som hon döpte till Plutten!

Och eftersom jag själv har svårt att låta bli att köpa djur så har jag även köpt ett litet djur till som jag ville ha, en jätte fin röd kampfiskhane som heter Clifford!

Djur skänker så mycket glädje och denna veckan när Christer jobbar sent och jag inte hinner vara något med Jacson så är det tur att dessa små finns. Har inte träffat Jacson sen i fredags. Anna och Amanda har tagit hand om honom. Tråkigt för min del egentlige än på ett sätt då det mer och mer börjar kännas som han inte är min häst längre. Jag har ju 3 dagar i veckan men oftast får jag bara tid att rida kanske 1 eller 2. Kostar mer än det smakar just nu och är om jag ska vara ärlig rätt nere just nu. Men försöker fokusera på barnen och mina små andra djur för att hålla mig på fötter.

Evan och jag hämtade ju hem hamstern redan igår och han tyckte det var jätte spännande. 💕 Känns bra att vi lyckades gömma den utan att hon märkte.

Det blev ett långt inlägg idag! 😃 men framförallt vill jag självklart säga GRATTIS till min stora 4 åring idag!! Mamma älskar dig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0