Vad har vi gjort idag då?

Nämen hallå i stugan!
Idag startade vi dagen med dagislämning och sen direkt BVC besök för Evan. Vägning och mätning, samt liten 10 månaders kontroll där han fick visa lite vad han kunde. Min duktiga lilla kille! 😍

Efter läkarbesöket blev vi upphämtade av Emma ochhennes häst bak i släpet. Följde med henne mot stallet hon ska stå i nu när hon ska ridas in ordentligt. Emma ville inte åka själv så vi följde med.☺️

Sen hämtade vi Elina och åkte hem och väntade in Christer. Han började med middagen och jag och Elina börja städa akvariet. Vi åkte även och köpte nya växter och så fick Harry en ny sele. En "tre ponti" storlek 2,5. Han var för tjock för 2 och för liten för 3 så det fick bli en mellanstorlek. ☺️

Har hört mycket bra om dessa selar då man kan trä dom utanpå täcket. Så jag tänkte testa nu. En röd/svart fick det bli. Sötaste lille Harry. Ville köpa ett pinkskydd till honom också men fanns inte i hans storlek. Han harju börjat skvätta igen när vi är hemma hos andra. Jätte jobbigt. Lilla pissråttan.😝❤️

En fullspäckad dag, och i morgon kommer Henrik ut till Jacson och skor om honom. Äntligen! Så svårt att få tag på hovslagare till honom och Henrik är den enda jag vet som jämt kan. Synd bara att han jobbar för evidensia så det blir mycket dyrare. Men han är duktig så det får vara värt det.

Nu ska jag passa på att sova tidigt när barnen äntligen somnat. God natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0