Alltså Jacson

 

 

Två kvällar i rad nu har han varit helt fantastisk att rida! Man känner att han blir mer och mer stark och har börjat få mer ork att hålla igång. Det går åt rätt håll! Så himla roligt att sitta på drömhästen och känna att han börjar bli mer med på noterna och försöker hela tiden. Idag kände jag till och med att jag kunde lägga in några galoppfattningar. 😍 Har inte varit någon mening innan då orken inte funnits, men idag kändes han som sagt fantastisk!! Visst att det går lite vingligt och att allt inte sitter precis där det ska, MEN man känner verkligen framstegen och det är så roligt! Älskar min stora dunderklump!❤️

I morgon och på torsdag har Anna honom så nu kommer jag behöva sakna honom i 2 dagar, om jag inte väljer att åka ut å pussa lite på honom ändå. Men det blir i alla fall två dagar med två otroliga ridpass bakom mig. Så han kan behöva få lite Anna-tid nu och få lite "lösare" tyglar. Lite mys ute och massa pyssel och gos. Jag står ju för dressyrträningen och utbildningen av honom och Anna rider ut och motionsrider mer, även omI hon är i ridhuset hon med ibland, liksom att jag tränar honom ute. Vi kompletterar varandra bra och det passar Jacson perfekt!

Men nu måste jag skynda mig och duscha så jag får sova sen. Ögonen går i kors av trötthet. Och man vet ju aldrig hur mycket bebis tillåter en att sova.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0