Gott nytt år!

Gott nytt år alla! 


Vi var hemma hos Christers mamma igår och åt supergod mat och bara tog det lugnt. Och tro det eller ej men alla gick och lade sig innan 12-slaget. 😂 Alla var så trötta och vi smäller ändå inga raketer. Så vi firade helt enkelt in det nya året med att ligga under täcket och halvsova när det började smälla. 

Idag 1 januari flyttar vi Jacson till hans nya stall. Anna rider och jag kör bil. 😊 Nu kommer vi stå på en stor anläggning med ordentliga träningsmöjligheter och spolspilta! Kommer verkligen bli så roligt när jag själv kan rida ordentligt igen. Längtar!! Mitt bäcken fårta och bli bra nu tycker jag!


Och för er som lovat att komma igång med träningen och kosten nu efter nyår så har jag bästa kickstarten! Kom igen och haka på mig så kan vi peppa varandra! Nu kör vi!


Beställ c9 eller f15 av mig denna veckan så kör vi sen! Jag vill i alla fall starta mitt nya år med en perfekt start till en sundare livsstil igen. Alla kan!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0