När stormen lagt sig

Huvudvärken knackade på här hos mig idag efter en stressad helg på jobbet. Men igår så var det ändå roligt på jobbet och bästa var att jag köpte med mig lite nytt hem. Unnade mig att köpa gardiner till Elina och en söt bollbelysning. Hon fick även en bordslampa till sitt skrivbord och ett nytt fint rosa överkast till sin säng. Så nu börjar hennes rum äntligen kännas mysigt och hemtrevligt. Vi är ju så sega när det gäller att fixa hemma. Jag vill mer än jag klarar själv ibland. Fint blev det i alla fall och även soffan fick tre nya kuddar. ☺️

Finns så mycket som jag skulle vilja köpa till hemmet men måste spara pengar först. Får ta lite i taget.

En lugn dag idag här hemma. Båda barnen hemma och vi har mest myst i soffan. Elina är trött idag så det passade bra att hon fick vara hemma. Sitter nu i sin koja i soffan. Och Rvan har somnat efter att ha smäckt i sig massor av ärtor, majs och russin.

Ska nog ta min tredje kopp kaffe för dagen och planera lite i min Forever-verksamhet. Gäller att passa på när barnen håller sig lugna. Hade önskat att jag kunde vara med på gathering i Göteborg denna helgen men jobbade ju på rusta. Hoppas på nästa inspirationstillfälle.

Ni vet väl att ni kan beställa massa fina produkter av mig va? Kvalitetsprodukter med härlig aloe vera! ❤️

Multitasking på hög nivå när man både ska planera jobb, laga mat, och vika tvätten innan Christer kommer hem. För då blir det stallet och en mysig ritt i mörkret med min stora kärlek på fyra ben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0