Hej igen

Hej igen, 2 veckor senare..🙄 sitter vid frukostbordet och vĂ€ntar in Evan som Ă€ter och Ă€ter. Hungrig kille idag. BĂ„de yoghurt och smörgĂ„s gĂ„r ner. Jobbar kvĂ€ll idag sĂ„ jag börjar kl 12. Skönt att faktiskt fĂ„ en lugn morgon dĂ€r vi inte behöver stressa ivĂ€g till förskolan. Lite kĂ€mpigt de mornarna jag börjar kl 7. 


Vecka 13 nu i graviditeten och jag mÄr fortfarande illa framförallt pÄ morgonen. Hoppas det ska vÀnda snart, om det nu gör det. Liten kula har jag redan.


Har tagit brun utan sol för första gÄngen och blev faktiskt ganska nöjd över resultatet. Hoppas pÄ att inte bli flÀckig sen bara.



Elina Ă€r i en jobbig period nu. Hon skriker för allt. Suck! Är pĂ„ övervĂ„ningen och bara skriker saker hon vill. Envis som synden. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0