Lördagsfix

Lite nytta gjord här hemma så nu måste jag vila en stund. Har klippt häcken på framsidan och gräset. Samt rensat mellan plattorna. Christer fick kratta upp skräpet och klippa gräset på baksidan. Evan var med och "hjälpte till" och Elina var jag och lämnade hos Jaya och Charlie innan. 



Tycker det är rätt rogivande att hålla på ute i "trädgården" men nu är jag helt slut. Ska som sagt vila 1 timme eller nåt och sen ta tag i fler saker som behöver fixas. Har skjutit upp det för länge nu. Idag är en riktig fixardag helt enkelt. Huset och tomten sköter sig ju inte själv tyvärr. Och den rena tvätten viker sig inte heller själv. Måste bättra mig på att hålla efter så det slipper bli så mycket på en gång. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0