Några dagar med sjuka barn

Dagarna går och jag är trött som vanligt. Sover middag dom dagar jag kan och denna veckan har det blivit lite längre också barnen varit sjuka. Feber och förkylda har dom bytt av varandra. Först Evan och sen Elina. Men nu är vi äntligen friska och sitter just nu hemma hos farmor Lone. 


Denna veckan har jag även varit på KUB ultraljud och fått se bebisenför första gången. Lika fascinerande varje gång. Gick vilse inne på sjukhuset gjorde jag också när jag skulle hem igen. 😂 


Eftersom barnen varit sjuka så har vi inte gjort så mycket i veckan, men igår var vi och hälsade på en liten söt shetlandsponny. Elina fick borsta och klappa och leda in och ut från hagen. Söta lille Folke.😍 är typ kär i denna lilla gosse. Så himla snäll! 

Evan hittade också en liten kompis.


Handlat har vi också gjort och Evan har lyckats ramla hemma på stenplattorna. Snyggt blåmärke!



Nu ska jag fortsätta njuta lite av lugnet här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0