hej igen

Nästan så det känns konstigt att logga in här efter så lång tid ifrån. Jag vill mer än vad jag hinner just nu känns det som. Allt går i ett och jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Vet inte vart jag ska få energi ifrån riktigt. Dagarna rullar på i vanlig ordning och jag hänger bara med. Igår var en bra dag, en dag ute hos Anna och bästa Jacson. Elina fick rida och travade själv på honom för första gången. Jag fick ta en härlig galopp och påminnas om hur hästlivet var förr. Så härlig känsla att susa fram!
 
Idag däremot tar jag en lugn dag hemma tror jag. eller får se om jag orkar ta tag i nåt sen. Känner mig trött. Barnen har sovit lite oroligt i natt så jag har fått bli väckt ca 5 ggr. En liten middagslur skulle sitta fint.
 
Jag ska verkligen försöka bättra mig att ta mig tid till bloggen igen. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0