Känns som jag inte gör annat än jobbar

Tuffa dagar och veckor. Känns som jag bor på jobbet. Slit dag ut och dag in, tunga pall som ska plockas och massor som ska hinnas med. Dagarna går sakta och det är bara jobb, hem, gnälliga trötta barn, matlagning, nattning och sen börjar karusellen om igen. Inte mycket tid över till annat för tillfället. Men i morgon ska jag i alla fall ta mig tid att åka ut oh hjälpa Pia att tömköra Confect. Andas lite häst och försöka få tillbaka lite energi. Lördag blir det också häst, fast då med bästa Jacson som ska gå som kalashäst på ett barnkalas. Spännande uppdrag och kommer passa honom som handen i handsken. 


Nu ska jag sova. Och försöka tvinga Hilda att sova i sin säng istället för vår. Hon kissar ju bara varje jäkla natt i sängen. Pallar inte mer nu alltså. Orkar inte byta sängkläder varje dag och skura madrass. När ska hon bli rumsren?? Börjar gå lite på nerverna. 







Elina vill säga både god morgon och god natt till lilla Plutten varje dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0