Time to work again

Efter en jobbhelg så kommer mera jobb! Nu börjar jag nämligen att jobba igen efter denna mammaledighet med väldigt blandade känslor. Skönt, sorgligt, tröttsamt, roligt ja väldigt mycket bara. 


Sitter ute på min lunchrast i solen med en kopp kaffe och njuter en stund. Kroppen känns trött efter morgonens varuplock och jag antar att det bara är att vänja sig igen. Måste verkligen få in rutin på träningen nu. Detta går inte med min rygg. 


På tal om min rygg. Jag har ju även bokat in en tid nu för att fixa min tuttar. Något jag velat så länge jag kan minnas så då kräver ryggen också mer träning så det är ju bara att sätta fart! Ikväll måste jag ta mig iväg när barnen somnat. Jag bara MÅSTE! 


Jag har även blivit medlem i både Svemus och svenska hamsterföreningen. Lika bra när man nu har både mus och dvärghamster. Dessutom kostar det knappt någonting. Japp jag är en nörd jag vet!😃 


Håller bara tummarna att Pip inte behöver tas bort. Hon har ju en tumör på nacken. Har pratat med en musuppfödare som även är veterinär, och hon ska komma och kolla på henne. Ev kan det till och med vara så att Pip från början kommer från henne då hon föder upp denna färgen och med det hårlaget som Pip har. 


Nu ska jag passa på att njuta lite till av lugnet innan jag måste bygga om en avdelning igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0