Varför hamnar mina bilder åt fel håll här i bloggen??

Kan någon svara på varför bilderna hamnar åt fel håll här när jag bloggar från mobilen?? Någon mer som har samma problem?? Vad gör man åt det??


Känns ju tråkigt att skriva från telefonen när bilderna blir snea. Tar ju mest bilder med telefonen så känns ju jobbigt om jag ska skippa bilder. 

Men men! HEJ!! 
1 vecka sen och jag har borjat jobba igen på riktigt. En tuff första vecka och jag var så slut på fredagen när jag "gick av" så jag somna typ halv 9 på kvällen. Denna veckan har än så länge inte känts lika tuff, men jag får se i helgen när jag ska jobba då. Det är ju helgerna som är tuffast. 

Snart ska jag ut på en härlig promenad med mina två små fina fyrbenta barn, SJÄLV!! Jag är nämligen ledig idag och passar på att ha kvalitetstid bara med hundarna. Känns som det är så sällan jag får det sen barnen kom så jag passar på när jag kan.  Synd bara att det är så kallt ute eftersom båda två är fryslortar som bara vill in igen då.😂 Så skönt att kunna gå och inte behöva tappa fokus på hundarna.
Mina soffpotatisar!❤️ 


Vad skulle jag göra utan mina hundar? 


Senare idag är jag ensam hemma med barnen. Christer ska sova borta idag. Är på Rustadagarna tillsammans med andra chefer. Kommer bli en jobbig kväll idag också då lilla söta Pip ska få somna in.😢 Hennes tumör har växt jätte mycket och är nu så stor att det inte finns någon annan utväg längre även om hon fortfarande verkar må bra då hon äter och dricker. Veterinären jag pratat med sa att hon säkert garanterat har ont men att hon inte visar det då det är ett flyktdjur. Så ikväll kommer bli en sorgens kväll! 

Men vi ska ta oss genom den jag och barnen och kanske tända ett litet ljus för henne. Det var en kort tid vi fick med henne men hon var ändå älskad sen dag 1.❤️ Det värsta med att ha djur är när man måste ta farväl. 

Nä nu ska jag ut och fokusera på hundarna ett tag innan hämtningen av barnen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0