Jag har blivit så lat

Sitter i soffan med min kopp kaffe och försöker att vakna lite mer. Känner mig otroligt trött idag. Ska dricka upp och sen ut med hundarna. Kanske piggar det kalla vädret upp lite också förhoppningsvis. Sen ska vi åka och handla och uträtta lite ärenden. Igår gjorde vi nämligen ingenting jag och barnen. Christer var tvungen att åka in till jobbet några timmar så vi andra hade en slappardag. Så idag ska vi försöka ta tag i lite saker. Men är ju så skönt att bara slappa också. Framförallt när hundarna 

och bebis ser ut att ligga så skönt i soffan. 😴 
(null)

I morgon när stora barnen är på förskolan ska jag försöka ta tag i städningen här hemma också. Jag har liksom skjutit på den nu i flera dagar  pga lathet. Men nu börjar det bli riktigt stökigt här och skitigt så dags att göra nåt åt saken. 

Haha när man tittar bland bilderna i telefonen och ser att Elina fotat massor av selfies och bilder på leksaker. Och på Evan 😂
(null)

(null)

(null)

(null)

Nä nu måste jag ut med hundarna! Svepa kaffet och lyfta rumpan ur soffan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0