Vår helg

Heeeeej! 
Fikat hemma hos Lisa i torsdags var supermysigt. Söta små bebbar och massa snack. Dessutom bestämde vi att vi i morgon måndag, ska gå på babycafét tillsammans och se de nya lokalerna. 

Helgen har varit bra förutom en del tjafs med Elina som är världens trotsigaste och nonchalanta för tillfället. Lördagen spenderades hos farmor Lone och idag har vi varit iväg till port 73 så Christer kunde gå och klippa sig. Sen har Charlie varit här och lekt en stund och jag har lyckats sy tre par baggy pants i strl 50/56. Ett par som Elton ska ha och två som jag ska sälja. Japp ni läste rätt! Jag har nämligen fått erbjudande om att stå på en liten marknad i maj. Så nu måste jag försöka hinna sy ihop lite plagg som jag kan ta med mig dit. Så spännande när man är helt nybörjare. Men nån kanske vill köpa ett hemsytt plagg till sin lille. Är ju ingen annan som har likadan så det kan ju vara lite extra kul. 

Eltons byxa som han fick! 

(null)

Vår tid i port 73 med lite gofika medans vi väntade på att Christer skulle bli färdig i håret. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag sova. 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0