Partykväll

Efter ännu en natt med lite sömn så har dagen ändå varit lagom lugn. Har myst med snoriga lilla Elina hela förmiddagen då hon absolut skulle sova i famnen och inte i sängen. Men som sagt var så va det rätt så skönt att bara sitta där efter denna natten. Mamma tog henne även en liten stund så jag fick sova i ca 30 min.

Sen har jag varit iväg till stallet och fixat åt Beauty också och tittat lite när Camilla red lektion. Och nu har vi besök av Christers mamma en stund.

Jag själv ska hoppa in i duschen och göra mig redo för en festkväll UTAN speciellt mycket festande för min del. Jag ska vara med på middagen och sen titta på när de övriga spelar bowling. Sen åker jag hem. Får ju inte göra så mycket med tanke på läkningen efter min operation. Min syster fyller 30 idag och det är det vi ska ut och fira. Ett gäng glada tjejer, god mat, bowling och sen vet jag inte vad de andra ska göra mer. Kan tänka mig att några kommer bli lite på lyset i alla fall. :) Jag håller mig till min kära Cola.

En bild på Camilla, Kicki och Krizze från idag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0