Hann ju nästan klart i alla fall :)

 
"Kan Elinas mamma komma till minisats, Elinas mamma till minisats" 
 
Hördes i högtalarna så det var bara att avsluta övningen jag höll på med och knata iväg för att hämta mitt ledsna lilla barn. Hon ville inte sitta på golvet och leka, endast vara i famnen och det gick inte nu när ena personalen skulle gå hem och den andra var kvar ensam med 7 små barn i samma ålder som Elina. Jag hann nästan klart med det jag tänkt på ryggövningarna i alla fall men blev ingen magträning. Men Elina blev i alla fall glad när hon såg mig och ville smaka mitt vatten ur flaskan. :)
 
Så vi checkade ut å åkte hem och åt lunch. 
 
 
 
Hon har gått omkring här hemma med en lite för tidig julklapp, en GÅVAGN! 
Lycklig liten tjej alltså! 
 
 
 
Så när hon inte sover som hon gör just nu så är det full rulle. :)
 
Nu ska jag passa på att förbereda lite inför middagen innan hon vaknar och vill röja mera. 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Lilla Knäppisen! Haha men du kom iväg i alla fall och all träning är bättre än ingen träning! ;)

Vad roligt med gåvagnen! Perfekt ju! Sen kommer hon kunna lägga i en massa saker och köra runt på! ;)

Kram på er!

Svar: Ja är glad jag lyckas träna lite iaf.

Elina satte sig själv i gåvagnen och så körde mamma runt henne. Haha! Hon är en lite knäppis! Mitt lilla hjärta. <3
Jenny Säfström

2013-11-08 @ 21:45:36
URL: http://nothiinglastsforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0