Hej igen!!

Hej!! 
 
Uppdateringen blir lite sisådär nu när man har en liten här hemma som vill ha min uppmärksamhet och massa kramar :) Så ni får ha överseende med det.
 
Igår var jag å min mamma iväg och köpte present till Christer efter min otroligt långa sovmorgon. Hör och häpna, sov ända till halv 12!!! Christer jobbar sent denna vecka så han gick upp med Elina på morgonen. Vi var även iväg och bytte till vinterdäck på volvon och Elina charmade grabbarna som jobbade där så dom nästan glömde vad dom gjorde. :) 
 
På kvällen blev det hemmagjorda köttbullar med rotfruktsmos och hemmagjord gräddsås, lingonsylt och saltgurka. Jag kan om jag vill, men fy vad lång tid det tog att göra. 
 
 
Morgonen idag började med pannkaksstekning då Christer fyller år. Gick sedan upp med Elina och ett paket till honom som låg och sov och hade paketöppning i sängen. Sen väntade fler paket och pankakor med glass och hallonfrukost! :)
 
 
 
Dagen har rullat på efter det. En lång hundpromenad och massa massa bus! Elina har verkligen varit sjövild idag och sötare än socker! Så jag bjuder på en bildbomb!! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen har jag även tagit lite påklädda bilder när hon fortsatte med sitt bus! Söta lilla pruttunge!
 
 
 
 
Busigaste tjejen i stan tror jag minsann. :) Så busig så att hon nu har däckat i soffan. 
Vid klockan 3 ska hon åka och bada med Jaya och Charlie och jag får åka och rida på finaste grå. Ska se om jag kan fixa till hennes man idag också. Den ser hemsk ut nu. Helt vildvuxen och står åt alla håll. :) 
 
 
Önskar så att hon kunde vara kvar hos mig.... :( Är faktiskt jätteledsen över att hon måste lånas ut en tid. 
Älskar henne så och jag tycker ju att det är så kul att rida henne. Känns som en bit av mitt hjärta kommer följa med henne när hon åker sen. 
 
 
Finaste hästen är du! <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0