Hmmm.... Vad ska jag göra nu??

Nu har Christer kommit hem från jobbet och jag funderar nu på om jag ska göra som jag ville innan och åka iväg till Haninge C eller om jag ska passa på att åka och träna kanske. Rida hinner jag inte då han ska på bandyträning sen. Jag måste försöka hitta träningsmotivation, det är ju inte alls lika kul som att rida. Men jag vet ju att jag gillar resultatet man får av träningen. Synd att det tar sån jäkla tid bara innan man ser några. :-/ 
 
Usch nu blev jag otaggad till allt... Tänk vad lite negativa tankar kan få en att bara känna bläää från att ha varit glad till att bli lite nere på en sekund. 
 
Nä upp med hakan....... :)
 
 
 
 
Idag myste Elina med Kira, det händer inte ofta då Kira brukar gå iväg så fort Elina kommer men idag låg hon kvar och lät sig klängas på. 


Kommentarer
Postat av: ems

gud så fin Kira var!

Svar: Tack! :) hon är lika snäll som hon är söt! Börjar bli lite rundare om magen nu bara när hon blivit lite till åren och inte springer lika mycket men är lika go för det. :)
Jenny Säfström

2013-11-22 @ 15:20:41
URL: http://emsfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0