Lite bock och skutt

Nu ligger jag i badet (ska inte tappa telefonen!!) och är mätt och belåten efter en god middag och trött i kroppen efter ett roligt ridpass på min fina grå! Hon var verkligen super i traven idag och kändes kanon!! Galoppen var däremot lite kaotisk haha! :) men vi får träna på det.. Fniss! Kändes verkligen som vi inte hade koll på nånting idag i galoppen. Jag får leva på känslan från den fantastiska traven helt enkelt. Beauty bjöd mig även på två bockningar  idag varav den ena var lite värre än den andra men ändå fullt kontrollerbar. Gäller bara att man är med på det på en gång så hon inte får upp tempot å kör en hel serie. Knasiga häst!! :)


Så fin så!!!! Måste försöka få ihop lite pengar till en lektion snart känner jag. Vore ju så kul att rida för en bra tränare så vi kommer vidare med de grejerna som just nu är lite svåra. Brukar ju altid gå lättare om man har nån från marken som har med sig ett par till ögon liksom och kan komma med bra tips. 
Man blir ju lätt lite hemmablind när man rider själv jämt. Sen vill jag ha lite tjat på min sits så den kan återgå till det den var innan och lite bättre än det till och med. 

Efter badet ska jag soooova!!! Längtar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0