Lunch på jobbet

Hallå!

Sittar nu i soffan på jobbet i personalrummet med en sovandes liten Elina bredvid mig och en kaffekopp i knät. :) Inte så olikt det jag gjorde i morse men ändå annorlunda. 



Har lämnat nyckeln till Christer nu så han kan ta sig här ifrån sen. Tänkte själv åka när Elina vaknat. Vill inte väcka henne nu när hon äntligen lyckas sova. Natten var inge rolig för henne.

Ikväll blir det stallet och jag tror jag ska tömköra idag istället för rida, eller så göra jag båda. :) hälften hälften.. Ikväll är det nämligen tid för tömkörning i ridhuset. Alltså att dom har företräde framför ryttare. Så då är det bra att passa på. 

Älskade häst!! Hoppas jag kan ha kvar dig i alla fall på nåt sätt och att jag slipper låna ut dig. <3 Det är ju du och jag mot alla odds! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0