Sitter på tåget

Är nu på väg in till stan för att möta upp Jenny för en bio. Känns jätte konstigt att åka tåg men det blir billigast så än att behöva betala dyra pengar i parkeringsgaraget. 

Var typ 1000 år sen som jag åkte in till stan. Kan typ inte minnas när jag var där senast med en vän. Känns mysigt och det dåliga humöret börjar släppa sakta men säkert. 

Ska nog försöka ta mig in till stan lite oftare å bara strosa omkring nu när all julbelysning är uppe. Så fint och mysigt ju. Försöka hitta lite andra saker än stallet som kan locka. 

Var ute med hundarna i skogen innan jag drog hemifrån så dom är nöjda och glada. 




Har inte träffat min lilla tjej på hela dagen idag.. Det känns också konstigt. Hon har ju varit med Christer och dom har varit med alla mammor och de andra barnen. 
Samtidigt har det varit ganska skönt att få vara helt själv. 

Nu ska jag försöka njuta av den här kvällen och bara slappna av och inte tänka på några problem överhuvudtaget. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0