bara säga hej

har inte haft nåt kul att berätta idag å inte orkat berätta om ridturen igår heller. Kan ju säga att det höll på att bli en tårta i alla fall. Beauty är lite ombytlig i sitt humör som sagt å igår va hon spänd å rädd för allt på ridbanan. Men snygg va hon ju i alla fall i matchande schabrak å lindor.
Bilderna blev inte så superbra direkt eftersom jag inte riktigt kom åt att rida henne så bra som man kan göra. Sen att kameran hade nå fel på batteriet så vi fick ladda om det hela tiden å stänga av å sätta på kameran. Inget vi visste innan. Kameran har några år på nacken. Men ska visa lite bilder sen nån gång i alla fall. Vi tränar på och försöker bli bättre. Så ser man kanske skillnaderna mer sen när mab fotar nästa gång. Beauty ville inte riktigt va modell igår. Kan ju vara så att jag råkade spänna mig minsta lilla också för att jag så gärna ville få de här perfekta bilderna och därför sabbade allt i min ridning. Typiskt! Men men.. Trava lite bommar idag så får hon vila 2-3 dagar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0