God morgon

Jag är vaken men inte Elina, va hände liksom?? Men hon vaknar nog snart. Ingen mening att somna om för min del då vi ska till babycafét idag. Igår tog Elina ETT krypsteg framåt! Snart bär det av och min lilla tjej börjar bli stor.
Gick även runt nakenfis här hemma hela kvällen med oss som stöd. Självklart hittade Christer på nåt knasigt när han gick med henne. :) 
 
 
Haha hon såg så rolig ut!! 
 
Min rygg gör fortfarande sjukt ont, fick massage av Christer igår men det gör ändå ont. Stel som ett kylskåp och kan inte röra mig ordentligt. Men brukar bli lite bättre under dagen när man blir lite varn i ryggen. Hoppas!!
 
Nu ska jag fixa mig så ser vi hur denna dagen blir! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0