Jäkla förkylning

Varför tar snoret aldrig slut? Nu är jag trött på att snyta mig stup i kvarten och hosta titt som tätt. Att behöva gå böjd med lilla Elina som övar på att gå är rent utsagt hemskt just nu då man blir helt snurrig i bollen. Börjar tro jag har nån form av bihåleinflamation eller liknande då jag har ont i huvudet och runt ögonen hela tiden. 

Elina kryper i alla fall runt och skrattar trots sin lilla rinniga näsa. Hon vill så mycket nu hela tiden och är så nyfiken. 

Igårkväll var mammas bror Ingemar här med sin fru Gunilla. Och när dom gått passade Elina på att busa med Mili. 




Mili är så snäll med Elina. 

Nu ska vi gotta i oss massa chokladpudding med vispgrädde, MUMS! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0