Morrn morrn

Känns som denna dagen redan varit ganska lång då vi gick upp så tidigt idag. Har haft en riktigt jobbig natt med få timmars sömn men Elina är lika glad för det. Hon harctagitcegobilder på sig själv...
 
 
 
 
Och nu sitter hon och leker på golvet. Vi var ute på en riktigt tidig morgonpromenad idag och gräset var helt frostigt. Kira tyckte att det var lite kallt och var inte alls på 
bushumör så Mili vart lite besviken. Gick i raskt tempo så jag fick lite motion jag me. Har märkt att nu när jag i princip slutat amma så börjar jag sakta gå upp i vikt igen. Suck!! Förut hade jag aldrig problem med min vikt och form men nu alltså! Börjar väl bli gammal så ämnesomsättningen inte fungerar lika bra längre. Måste tänka lite på vad jag äter nu och välja mina tillfällen rätt när jag äter vad. 
 
Vågar inte säga att jag ska rida idag även fast det är planerat för då blir det väl nåt som kommer i vägen så jag håller det lite öppet. :) 
 
Nu ska vi försöka göra det bästa av denna trötta dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0