Suck

Ibland undrar man ju hur Beauty tänker.. Idag var en sån dag då hon va sådär jätterädd för precis allt och trippde på tårna hela tiden. Bara slappna av själv och låtsas som att det regnar och försöka få henne att tänka framåt, framåt, framåt!! Blev en hel del trav idag i alla fall just för att få henne mer fokuserad på mig. 
 
Men även om hon är så här vissa dagar så vet jag ju hur fin hon är andra dagar. Idag var inte hennes dag helt enkelt. Bättre tur nästa gång. :)
 
Min rygg gör fruktansvärt ont och det känns lite jobbigt att det typ blir värre efter en ridtur. Önskar jag visste vad jag kunde göra för att få bort smärtan. Är rädd att den till slut ska göra så jag inte kan rida mer. Känner ju redan nu att min sits blir annorlunda på hästen när det gör ont hela tiden. Stor suck på det!! Dumma rygg!
 
Ska mysa med min fina lilltjej nu innan hon ska sova för natten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0