Unnar mig lite gott

Elina leker så fint på golvet och det är så roligt att hon börjat kunna göra så mycket själv. Vad hände med min lilla bebis liksom? Tänker därför nu medans hon har roligt för sig själv unna mig lite gott. Tycker att jag förtjänar det nu när ryggen gör så ont. Ska försöka att bära så lite som möjligt idag så det är perfekt att Elina vill leka själv.
 
 
En papperstallrik i byggkaoset. :)
 
Det var skönt att vila lite innan och jag tänker fortsätta ta det lugnt idag. Måste tvinga mig själv att låta kroppen vila när den behöver det. Jobbigt när man vill mycket.
 


Kommentarer
Postat av: Elina

Åh vinetta glass!

Svar: Jajemensan :)
Jenny Säfström

2013-10-08 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0