Elina-mys

Idag efter min lite stressiga dag på jobbet så fick jag äntligen mysa med finaste Elina. Tog vilodag från all träning och har bara umgåtts med Elina. Vi tog en promenad med hundarna, och sen efter det så lekte vi ute på lekparken. 

Hon har gungat..
Klättrat upp på rutchkanan..
Åkt rutchkanan om och om igen, både framåt...
Och bakåt..
:) Sen har vi varit inne och dansat lite till Christers städmusik som han hade medan han dammsög. Vi har larvat oss och visat tänderna.. :)
Och sen har vi efter den grillade middagen varit ute och gått ett varv runt radhuset. Elina ville så gärna gå med sin vagn och bebis. <3
Och nu sover hon sött i sin säng och jag ska passa på att göra detsamma i min säng. Äntligen kommer jag i säng i lagom tid för en gångs skull när man ska upp svin tidigt i morgon. 

Min rygg tackar för denna vilodag. Men i morgon blir det träning igen. Hoppas att ryggen känns bättre då. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0