En lördag hos Christers farmor

Startade denna lördagen med att färga mitt hår och leka lite med mina gamla barbiedockor och my little ponies med Elina. Sen blev det pannkaksfrukost och mer fix med mitt hår. Idag har vi nämligen varit iväg hos Christers farmor och ätit lite sen lunch och fikat. Christers pappa och hans fru samt Christers två systrar var också där. En trevlig dag ute i solen. Perfekt väder verkligen.
 
 
 
 
Vi har plockat hallon i deras hallonland och ätit direkt, så himla gott!! Mycket godare än frysta hallon som man jämt äter annars.
 
Här är jag och Elina på väg dit. :)
 
 
 
Christers fina systrar.
 
 
Busar med Karin.
 
 
Och självklart har det blivit en hel del bilder på vår lilla charmflicka. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det pizza till middag och sen en lugn kväll. Eller så går jag ut och springer lite senare. Vi får se. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0