Svetten rinner!

Joggingen gick bra! Endast något litet stopp för att plocka upp hundbajs samt en liten gåpaus för att hämta andan. Har ju verkligen ingen kondis. Men joggade ca 4km i alla fall. :) väl hemma igen så tog jag ut Harry på en kort kort promenad ute på ängen så han fick nosa av sig lite. Och sen har jag kört hemmaträning. Squats, utfall, upphopp, sit ups, rygglyft, benspark, höftlyft, armhävningar och lite streching på det. Svettigt värre! 
 
 
Kolla i pannan!! Fy alltså!!
 
 
Och nu medan jag skriver detta så dricker jag en proteinshake med chokladsmak. Ska äta lite kvarg med nötter också och dricka ett till stort glas vatten. Är hungrig igen nu när jag tränat.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0