Ny dag idag

Har nu lunchrast och äter Matlådan som Christer fixat till mig igår. Kycklinggryta med curry och ris. De flesta andra har dragit iväg till Max för att köpa hamburgare så tycker att jag var duktig nu som faktiskt äter min matlåda istället. Måste hålla i mina pengar och jag blir ju ändå nästan mer mätt på att äta matlådan än den skräpmaten. Däremot bad jag My köpa med sig några mossarellasticks. Men det är ändå inte lika dyrt som en hel meny. 


Funderar på om jag orkar träna efter jobbet eller inte. Har grejer med mig i alla fall. Kanske bara att ta sig i kagen och ge sig själv en spark i baken och få det gjort.

Måste försöka intala mig själv att jag kan och jag vill. Och tänka positivt. Men det är så svårt när man känner att man är i en fet svacka. Hjärnan och kroppen vill inte sammarbeta riktigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0