Halv vabbdag

Sjukstugan fortsätter här hemma. Elina är fortfarande dålig så det blir VAB idag. Fast bara halvdag då jag byter av Christer sen kl 15. Skönt när man inte behöver förlora så många jobbtimmar. 

Startade morgonen med att tända massa ljus i vardagsrummet så jag och Elina kunde ha en mysmorgon. Det varade i hela två minuter, sen hade hon blåst ut alla ljusen. :) så det fick bli frukost i köket som vanligt istället. 

Vi har tagit en lång hundpromenad på ca 1 timme med kaffet i högsta hugg och hängt upp en maskin tvätt nu när vi kom in igen. 


Ska slänga ihop lite lunch och sen försöka få lilla donnan att sova lite middag innan jag ska åka och byta med Christer. 

Börjar känna mig lite krasslig. Lite ont i halsen. Lite snorig och lite ont i huvudet. Hmm... Som vanligt dåra när jag kommit igång med träningen. Känns ibland som att min kropp inte vill klara av att ha träningsvärk. För varje gång nu sista tiden som jag har mycket träningsvärk så har jag känt mig dålig efter någon dag. Hoppas i alla fall på att kanske kunna träna lite lätt idag om jag lyckas pricka in det tidsmässigt.

Nu lunch och soffhäng..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0