Lugn dag

Nämen go kväll! 
Idag har det varit en lugn dag för mig. Medans Christer och hans bror Don var här hemma så barnen fick leka så var jag hemma hos min kära mamma och bara tog det lite extra lugnt. Välbehövligt nu. Åt en god pizza till lunch som jag faktiskt klarat mig på hela dagen sen. Förutom två kanelbullar som jag köpte på Ågesta ridskola. :) åkte förbi där i hopp om att dom skulle ha ridbyxor till Elina i sin shop och för att jag var sugen på att fota lite ridande ekipage. Men det var svårare än jag tänkt men tanke på att alla grupperna rider ut nu i terminstarten. Så det blev inget fotande utan istället vart det massa snack med vännerna som jag känner där och som även jobbar där. Trevligt! 

Sen åkte jag direkt till Jacson för kvällspyssel och för att ge honom hans dos av naturläkemedlet gurkmeja. Ska ju testa det nu i tre veckor och se om det hjälper hans såriga ben att bli bättre. Det luktar verkligen illa så jag blandar ut det med en dl betfor som jag blött upp innan självklart och sen toppar jag det med äppelmos. :) Och vips så äter han. Gav mineraler också som han tycker är smaskens. Det är verkligen ro för själen att stå och pyssla med honom. 


När jag åkte hem var det kolsvart ute... 


Barnen lekte så fint idag. Söta små kusiner! <3


Men nu ska jag sova! I morgon väntar en jobbdag igen. Ett kvällspass dagen till ära. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0