En sångstund så här på kvällen

Idag har varit en trött dag för min del efter en dålig nattsömn. Sen jobbade jag några timmar och blev lite piggare.  Behövde nog röra på mig för att komma igång lite så nu på kvällen har jag faktiskt varit och skrålat lite kareoke med Jenny sådär spontant. Haha!! Kul var det men fasiken alltså, jag kan ju inte sjunga. :) men ikväll så bjöd vi på lite sång och oss själva. 

Har precis krypit ner i sängen och ska sova. Hoppas på en bättre natt nu. 
Hade fått ett litet paket i brevlådan nu på kvällen också. Var med i en utlottning för ett tag sen i en grupp på Facebook där vinnaren skulle få ett hemligt paket, och jag vann!! 

Två pennor, en sån där bricka man har till kundvagnen, ett reflexband till armen, ridstrumpor, ett hårnät, en isskrapa till bilen och ett pannband från Star rider. :) kul!! Synd bara att jag inte har någon häst att använda det till. 


Och nu har klockan slagit över till ny dag också så nu går jag in i v. 28, eller 27+0. Magen bara växer och växer och det rör sig mer och mer där inne. 





Time to sleep! 
I morgon väntar mer julfirande. Och snart kommer jag även kunna avslöja en liten hemlighet. :) hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0