Natti natti

Idag försov vi oss i morse så Elina fick vara hemma från dagis. :) Så det kan gå.

Mormor fick passa henne en stund sen på dagen medans jag fixade naglar hos Petra. Och sen passade hon även henne en stund medans jag och Christer gjorde jobbskifte. Han slutade och jag började. Tur att mormor är så snäll! 

På jobbet kändes det stressigt idag. Mycket folk och massa saker som låg huller om buller i butiken. Känns som jag mest flängde fram och tillbaka när jag inte satt i kassan. Men men, tiden gick ganska fort då i alla fall. 

Och nu har jag varit på kvällspromiss med hundarna, ätit en alldeles för sen middag och nu blir det sova som gäller. 

God natt! 

Bjuder på bilder på Elina från hundmässan i helgen. :)






Kommentarer
Postat av: Marieangel

Sötnosen...vad önskar hon sig i julklapp?

Svar: Hon gillar ju bilar och små djur att leka med. :)
Jenny Säfström

2015-12-18 @ 09:27:07
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0