Vad snabbt denna dagen gått

Klockan är redan 21.15 och dagen har svischat förbi. Idag har jag ätit lunch med en annan vän och sen efter det så har vi varit iväg till Christers jobb och handlat så vi skulle höja deras snittköp, så deras butik kanske har chans att vinna en säljtävling. Vi handlade MASSOR!!! Fick nog helgens längsta kvitto! Så nu har vi bunkrat med tvättmedel, sköljmedel, tandkräm, deodoranter, soppåsar, hundbajspåsar, mm.. Sen fick Elina köpa en orange handduk som hon ville ha. Hon älskar orange! <3 köpte golv till övervåningen och tapet till sovrummet. Herre vad dyrt allt blev.. Men men... Nu behöver förhoppningsvis inte handla sånt på ett bra tag. Blev kinamat till middag och sen har jag varit ute på kvällsrundan med hundarna. Så nu ska jag bara sitta här i soffan en stund efter att ha packat upp alla typ 7 stora påsar. Ska smaska på min lilla nötpåse som vi också köpte. 


Känner mig rätt trött så blir nog bara en liten stund i soffan innan jag går och lägger mig. Annars lär jag somna där jag sitter. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0