God morgon jobblördag

Nu sitter jag med min gröt och Elina med iPaden och tittar på Shrek. Hennes nya favoritfilm efter Frost. :)Christer ska snart väckas så jag kommer iväg till jobbet. Han var ute igår med några kollegor så han är nog lite extra trött idag. Ser inte riktigt fram emot att jobba när jag sitter här med världens finaste lilla tjej bredvid mig. Vill vara med henne istället ju. Men bara bita ihop under dagen och jag kommer garanterat ha fullt upp. Är hur mycket som helst som ska göras så hoppas tiden går fort.
 
Får se om jag ska träna ikväll eller inte. Fast då blir det sen träning efter Elina somnat tror jag.
 
Nu är det dags att väcka karln. :)
Jobbet kallar!
 
Bjuder på en bild på finaste sessan. <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0