Regnet har öst ner så då passade det perfekt med utflykt till Akvaria.

Startade morgonen med värsta huvudvärken och att jag var kissnödig som en tok. Tyvärr hade vi ingen toalett tillgänglig här hemma då eftersom snickarna höll på i badrummet så i lite halvt panik väckte jag Elina, slängde på henne kläder och lastade in henne och hundarna i bilen och åkte hem till mamma. Väl där kunde jag äntligen gå på toaletten och sen promenerade jag och Elina till affären för att köpa lite frukost. Lånade vars ett paraply.


Sen efter frukost och sen även lunch så plockade vi upp Linda och Adrian för att fortsätta vår dag på Akvaria inne i stan. Mysigt att gå bland fiskarna och kika. Tog en fika där också innan vi åkte hem och båda barnen tokdäckade på mindre än 2 sekunder i bilen. :)

Elina har haft fina pippilottaflätor idag med röda rosetter. Så fin så! <3


Lilla fisungen!


Tänkte visa några få bilder från idag inne på Akvaria också men har inte haft tid att sätta mig med datorn. Sen har Christer haft min dator när jag väl hade en liten lucka så då blev det inte av. Ska försöka hinna visa lite i morgon. :)

Vi har även promenerat en längre promenad när vi kom hem jag och Elina och hundarna. Passade på när det var uppehåll. 

Gummistövlarna på!


Sen fick jag ett ryck då jag tröttnat på den vildvuxna häcken på framsidan, så jag klippte den också. :) Hade tänkt träna idag också med tiden rann iväg. Får satsa på i morgon i stället. Man hinner ju inte allt som man vill tyvärr.

Nu ska jag sova! 
God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0