6 dagar senđŸ˜±đŸ˜ƒ

hej!!!

Äntligen en liten lucka till att kika in hĂ„r och skriva av mig lite. Ska strax ivĂ€g till stallet och titta pĂ„ nĂ€r Anna rider lektion med Jacson. Riktigt roligt att hon Ă€r sĂ„ engagerad och vill honom sĂ„ vĂ€l. Perfekt att hon vill rida lektioner ocksĂ„. Framförallt sĂ„ lĂ€nge som jag inte kan rida sĂ„ ordentligt pĂ„ grund av mitt dumma bĂ€cken som inte Ă€r med mig hela tiden Ă€n. IgĂ„r till exempel fick han vila pĂ„ "min" dag dĂ„ jag hade ont bĂ„de i rygg och bĂ€cken och kĂ€nde mig för stel. Inge bra att rida dĂ„ sĂ„ det kanske gĂ„r över tillJacson nĂ€r han kĂ€nner min snedhet och stelhet. SĂ„ han fick vila sig i form till idag.â˜ș Myskillen!!❀❀❀

Dagarna rullar pĂ„. Har haft Elina hemma tvĂ„ dagar denna vecka, och dĂ„ har vi bland annat hĂ€lsat pĂ„ hos mormor. Sen har vi handlat en mĂ„larbok till mig frĂ„n mitt jobb sĂ„ jag kan sitta med och mĂ„la nĂ€r hon vill göra det. Faktiskt riktigt roligt och framförallt avstressande. 😃

Harry har besökt veterinĂ€ren för vaccination och fĂ„tt pekpinne att han mĂ„ste banta nu. 🙈 SvĂ„rt med tanke pĂ„ att han vĂ€grar gĂ„ ut nĂ€r det Ă€r kallt. Men jag fĂ„r vĂ€l tvinga honom helt enkelt att röra sig mer eller kanske köpa ett kort pĂ„ hundgymmet till honom. DĂ€r kan han springa pĂ„ löpbandet.😃 Ska nog önska mig sjĂ€lv ett klippkort till trĂ€ningslokalen ocksĂ„ sĂ„ vi kan fortsĂ€tta trĂ€na inomhus.

Vi har Ă€ven varit i stan denna vecka och hjĂ€lpt Jenny med en sak. Sömnigt att Ă„ka tĂ„get😍

Det Ă€r det som hĂ€nt dessa dagar. Men nu ska jag skynda till stallet. Och snĂ€lla mamma passar Harry under tiden samt försöker laga Jacsons tĂ€cke som gĂ„tt sönder.❀



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0