Fullt hus..

Idag sa Elina att hon ville leka med någon kompis, så då var det bara ringa runt och kolla vilka som var hemma. Och som tur var så kunde både Natalie och Albin komma hit. Så det har varit full rulle hela dagen fram tills nu. För nu har dom alla gått hem dit istället. Och Evan fick äntligen ro att somna. 


Vi bakade även en smarrig sockerkaka som vi åt efter lunchen. Barnen har röjt på övervåningen, och jag har städat på nedervåningen under tiden. Gick upp och kollade Elinas rum nu som ser ut som om en tornado svept förbi. 😂 


Evan hjälpte till med disken som vanligt.(han plockar ur och jag lägger in) ha ha ha!! 


Borde börja ta tag i den enorma tvätthögen jag tvättat idag också. Så trååkigt att vika allt. Bläää! Men först en välförtjänt kopp kaffe! 

Just det, har varit och fixat mina naglar igen. Har hittat en jätte duktig tjej nu som kan fixa eftersom min fina vän och nagelteknolog Petra är sjukskriven och inte kan jobba. Och denna nya tjej som heter Monica är även en av mina foreverkollegor.💜

Blev supernöjd!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0