Ny vecka, nya möjligheter

God morgon!
Tror jag börjar bli lite senil, har gått in och ut ur huset säkert 10 ggr denna morgon för att jag glömt ta med mig saker när vi skulle åka mot förskolan. Eller så är jag bara otroligt trött. Men nu är stortjejen lämnad och leker ute på gården och vi andra (jag å Evan) ska åka mot Haninge hundhälsa och träna med Harry!

Igår fyllde Christer år och vi hade en dag i stallet tillsammans hela familjen och även med Anna och hennes son. Vart lite tolkning med Jacson med vår hemmagjorda sele😂 Ingenting passar ju honom så vi fick förlänga tolkselen jag köpt med balsnören så den passade. Kul att kunna göra så roliga saker med hästen!

Annars har dagarna som passerat bestått av lite leveranser av produkter, lek, stall, hälsat på mormor mm. Ganska vanliga saker helt enkelt. ☺️

Men nu ska jag kicka igång denna dagen ordentligt med lite hundträning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0