God morgon!

Började min dag med stallet. Gav alla hästar mat, skurade ur badkaren i Beautys hage så vi kan lägga maten där så det inte blir så geggigt, skura vattenbaljan och fyllde på, mockade åt Beauty och gosade lite samtidigt, gjorde i ordning hennes höpåsar, åt frukost, släppte ut alla hästarna, sopade, fyllde vatten i Beautys hink i boxen, la in insläppsmaten, gjorde i ordning nytt kraftfoder å nu är jag hemma å ska ta en varm dusch. :-) är genomblöt efter regnvädret å alldeles kall. Ska nog vila en stund innan jag ska vidare till jobbet. Hade först tänkt rida en stund idag men då min rygg strejkar idag å är allmänt irriterande så fick det utebli. Beauty får vila idag så hoppas jag på bättre tur i morgon.
Det var min morgon än så länge. Hoppas alla ni andra får en torrare å varmare morgon än min. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0