Hungrig

Var några timmar sen jag åt och känner att det börjar kurra lite i magen. Undrar vad jag ska äta idag? Vi ska snart börja röra oss ner mot alla restauranter och se vilken som lockar mest ikväll. Igår blev det kinesiskt så idag blir det något annat. En god sallad blir det iaf till. Med massa fetaost! Ledsen att bloggen är lite tråkig för tillfället utan bilder men har inte sladden med mig för att föra över till datorn. den tänkte jag ju inte på direkt när jag packade. Ni får helt enkelt klara er några dagar till. :) Är ju bara några få dagar kvär här nu innan vi åker hem. Kommer landa på natten till fredagen. Sen ska jag på ett läkarbesök på fredag morgon å sen får jag äntligen sova lite om jag inte lyckas på planet hem. Men det blir nog inga problem. Hoppas ni alla äter något riktigt gott idag ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0