Jobbar på som vanligt

Packar upp varor på min avdelning på jobbet. 3 pallar som ska kollas i genom som jag vet. Har även plockat lite annat innan frukosten. Hoppas dagen flyter på idag så jag får komma iväg till stallet snabbt. Måste ta en tur förbi Apoteket innan å köpa fler flexilindor till Beautys ben. Ska göra nya bandage igen. Men nu ere inte alls så mycket kvar på benen iaf så det är skönt. Har massor att göra på jobbet idag så det känns ändå som att dagen borde gå ganska snabbt. Längtar till lunchen så man kan babbla skit me alla snälla arbetskamrater. :-) höjdpunkten på dagen! Haha..
Idag känns ändå mitt jobb okej. Jag och mina känslor är ju verkligen som en berg å dalbana. Ibland hatar jag verkligen mitt jobb, å ibland så är de ändå rätt okej. Kan ju iofs bero på att vi inte öppnat än oxå. Får se hur dagen slutar. TÄNK POSITIVT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0