äntligen ledig

Nu har jag avslutat mitt 15 dagars maraton på jobbet och ska få sova ut i morgon. Sååå efterlängtat!
Egentligen skulle jag jobbat imorgon också men lyckades ge bort det passet så jag åtminstone får två dagar ledigt innan jag ska jobba igen. Så i morgon blir det feting sovmorgon, god frukost, mys med tjejerna å plugg. Ska försöka hinna med en del tänkte jag. Hoppas på att läsa ut boken jag håller på med. Ska även beställa de sista böckerna som jag behöver.
 
Hälsade på Betty Boop idag efter jobbet som stod där i regnet å såg lite halvledsen ut. :( min finaste tycker inte så mycket om regnet tror jag. Men hon frös iaf inte så det var tur. Annars hade jag fått åka hem å hämta ett täcke.
 
 
Har inte så mycket mer att säga idag. Vet att uppdateringen varit dålig men som ni läste här ovan så har den mesta tiden bestått av jobb.
 
Nu ska jag däcka i sängen!
 


Kommentarer
Postat av: marie

Saknade dig på Rusta när jag var där igår:-)

Svar: jasså.. :) jag som är där typ jämt. Typiskt att du missade mig då.
Jenny Säfström

2012-06-27 @ 10:11:59
URL: http://marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0