Snart dags för sängen

Kom iväg till stallet efter mycket om och men och fixade allt som skulle fixas. Orkade dock inte ta tag i Beautys leriga ben så dom fick vara lite skitiga. Hon dör nog inte. Min kelfia! Hon skulle vara där jag va hela tiden när jag mockade. Hon hade inte ätit upp sitt hö så därför fick hon vara kvar i boxen så hon kunde mumsa klart. Men ändå så flyttade hon efter mig hela tiden för att se vad jag gjorde. Sötnöt! Eftersom jag inte orkade göra så mycket mer än vad som verkligen var tvunget så gav jag henne massa äpplen och morötter i krubban innan jag gick så hon inte blev så ledsen iaf.

Christer och jag har nu precis kollat klart på en film som vi åt morötter och gurka med dip till. Mums!! Bra lördagsgodis! Lite nyttigare än annat. Nu blir det sovdags för min del iaf då jag är helt slut.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0