Hemma igen

Sitter nu i soffan igen efter att ha gått promenad nummer två. Följde Magda hem så hundarna fick gå en sväng till. Hon har visat lite bra att veta sidor på internet som jag kommer ha användning för nu när vi ska få en bebis. Vi käkade hamburgare och bara snacka. Lille Vincent var jätteglad och helt fascinerad av akvariumet här hemma och fiskarna. Han fick även sitta på Charlies Nalle Puh bil som ger ifrån sig roliga läten och sånger.
Helt konstigt att vi kommer ha en sån där liten här om mindre än ett halvår.
Nu tror jag minsann att jag ska passa på att lägga mig här i soffan och vara slappa en stund innan jag beger mig mot stallet. Är ju inte så ofta jag får sådana tillfällen så bäst att passa på.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0